Vinkkejä kultahietikon ravintoloihin? Millainen puolihoito hotelli Zdravetsissa? Millaiset etäisyydet kultahietikon alueella?

Onko hotelleissa kauhean kuuma nukkua, ellei ilmastointia ole? Pärjääkö englannin kielellä? Millaisia kokemuksia (viime vuosilta) Bulgaria Airista? Kokemuksia äkkilähdöistä määrittelemättömällä hotellilla? Onko kohteessa turvallista lapsiperheille?

Lisätty: 25.06.2011 - 20:00

OSAAN GOOGLETTAA, kiitos kuitenkin linkeistä. :)

Toivoisin erityisesti kommentteja heiltä, jotka ovat käyneet kohteessa tänä tai viime vuonna.

Avainsanat: määrittelemätön majoitus äkkilähtö englanti kultahietikko bulgaria zdravets

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.06.2011 - 20:17

Jumalattomasti turisteja. Onhan se koko perheen paikka,jokaiselle jotakin tyyliin...Joka paikassa osataan lontoota ja ainakin muutama Suomen sana.Suosittelen pyrkimistä sisämaahan, jos haluat nähdä oikeaa Bulgaariaa.Mutta bilettämään siellä pääset ;halvahkoa juomaa ja ruokaa löydät varmasti.Kyseisestä hotellista ei ole kokemusta.Viimeeksi asuin Dana Palacessa ja se oli ihan hyvä hotelli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2011 - 14:45

Ei ole omia kokemuksia, joten vain linkkejä

Hotel Zdravets ** Golden Sands, sekä muita hotelleja
bgstay.com/en-o-1385-hotel_zdravets

Googlen hakutulos:
www.google.fi/search?q=Hotel...=firefox-a

Googlen kartta: (hotellit ja kartalta löytyy paljon kuvia)
maps.google.com/maps?q=Hotel...h&z=16

Lisätty: 27.06.2011 - 12:53

Sorry, asian vierestä - mutta tämä sattui juuri silmiini if:in sivuilla
Varoitus Bulgariaan matkustaville
Jos sairastut Bulgarian-matkallasi, välttele Global Assistance Bulgaria -yritystä, joka hoitaa joidenkin lääkäreiden ja hoitolaitosten laskutusta.
Lähde: www.if.fi/web/fi/henkiloasia...fault.aspx
Lue lisää
www.if.fi/web/fi/tietoaifist...ville.aspx