Onko kellään kokemuksia pienten lasten kanssa matkustelusta Pekingissä? Käytännön vinkkejä kaivataan.

Avainsanat: kiina peking lapset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2009 - 08:21

Suurin Pekingin turvallisuusriski on liikenne.

www.peking.fi/kiina-peking-vinkit/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2009 - 20:23

Ei Pekingissä, mutta muualla ja en suosittele jos on alle 2 vuotiaita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 22:38

Ei ihan pienten lasten paikka kaikenkaikkiaan. Meidän isompia lapsia kauhistutti kiinalaisten halkiohousut. Omat lapset eivät suostuneet menemään liukumäkiin sen jälkeen kun totesivat, ettei kiinalaislapsilla ole vaippoja vaan pelkät halkiohousut ja liukumäessä näkyi jotain epäillyttävän ruskeata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 15:10

En ole käyny pekingissä mutta olen nähnyt pekingiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 00:42

liikenteen ohella Pekingin ilmanlaatu on ajoittain tosi kehno, jos on mitään yliherkkyyksiä niin se saatta olla melko rankka kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 10:17

hyvin ollaan pärjätty lasten kanssa, maitoa saatavilla hyvin kunhan ei muistele melamiini tapausta anyway, mutta soseet on kalliita mutta erilaisia mihin suomessa on tottunut mutta menivät alas hvyin tosin oli meillä puuroa suomesta mukana joten ruoan suhteen ei ongelmia muutenkni kaikki dujui loistavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2009 - 21:04

hyvin on mennyt lasten kanssa. suomipuuroa mukaan ja nan tai vastaavaa jauhemaitoa mukaan sillä pääsee alkuun. purkki ruoat tosi kalliita paikan päällä eikä ole lähes yhtä hyviä kuin suomessa. taksi paras vaihtoehto liikkumiseen lasten kanssa, taas ollaan lähdössä reissuun 18.06 - 05.07.2009. vinkkinä kaikille matkailu avartaa...;)