Päivä Tukholmassa helmikuussa (risteily). Auto mukaan vai ilman? Meneekö parkkeeraamiseksi koko päivä? Kokemuksia?

Avainsanat: tukholma ruotsi päiväristeily autolla ilman autoa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 13:33

Varmaan helpompi liikkua metrolla tai bussilla, kuin menettää hermonsa ruuhkissa ja parkkipaikan etsimisessä.

Jos kauemmin lomailee Tukkisaaressa, silloin on varmaan eri asia. Mielestäni ei päiväreissulle kannata ottaa omaa autoa mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 13:47

Unohda auto kotiin ja vietä kunnon risteily!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 13:47

ehdottomasti auto kotiin, säästyy hermot ja rahat, päivän voit ajella julkisilla ja melko paljon taksillakin samoilla kustannuksilla ilman huolen häivää, hauskaa reissua ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 14:07

Jätä auto kotiin niin ei mee rahaa ja kule bussilla tai taksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 14:09

Ei ole tasan mitään järkeä ottaa autoa mukaan, käyttöhän tulee vain muutama tunti.
Tukholam on suurkaupunki jossa esim. metro toimii hyvin, hyvä verkosto, samoin bussilinjat. Ja keskustassa voi kävellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 14:50

Me ollaan aina oltu ilman autoa ja niin on sujunut ihan mukavasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 15:36

jos auto niin tärkeä ota toki mukaan,eihän mikään voita päivää auton kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:07

Jättäisin auton kotiin, koska esim vanha kaupunki on kävelymatkan päässä satamasta. Autosta voi helposti tulla riesa. Sitten kun ei jaksa kävellä niin julkiset käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:43

Menen parinviikon päästä kokeilemaan ,niin kerron vaikka sitten kannattaako ottaa auto vai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:02

Riippuu loman pituudesta ja siitä, menettekö kauemmaksikin tukholmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:02

Kyllä minä jättäisin auton kotiin ja kulkisin metrolla tai bussilla paikasta toiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:14

Auto on jätettävä ehdottomasti kotiin, siellä on niin hyvät muut kulkuyhteydet. Olen ajanut Tukholmassa monta kertaa muissa asoissa siellä on niin kova liikenne että hermot menee. En suosittele loma-ajeluksi.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 00:08

Minäkin jättäisin auton kotiin. Tukholman satamasta pääset kätevästi julkisilla liikennevälineillä keskustaan.

Ruotsalaiset ovat ystävällisiä jopa bussissa. He opastavat mielellään matkalaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 15:45

ilman. metroilla pääset kätevästi( ja nopeasti) liikkumaan.