Olemme Orlandossa ja ajattelimme että menemme päiväksi Walt Disney maailmaan tutustumaan. Saako alue lippuja pelkkään katseluun?

Emme siis halua laitteisiin vaan nähdä paikan.

Lisätty: 15.12.2015 - 00:57

Olimme magig wordissa. Autolla mentiin hinta 20 dollaria. Sisäänpääsy henkilöltä 105 dollaria. Oli iso pettymys ai
nakin meille vanhemmille ihmisille. Mkeletön ruuhka!!!! Harmittaa, Lintsikin on parempi. Muille alueille ei menty, rahat ei riittänyt.

Avainsanat: walt disney

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2015 - 20:49

Käsittääkseni ei saa. Ja viimeisimmän tiedon mukaan (ystävättäreni perheineen oli siellä pari vuotta sitten) pääsyliput 250 taalaa per henkilö ja joka paikkaan pitää ostaa omat liput; siis Epcot Center, Magic Kingdom, Universal Studios etc.

Lisätty: 28.12.2015 - 22:29

Just se Magic World on se vanhin ja vaatimattomin !

Lähteet:
entinen työkaveri kertoi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2015 - 21:31

Siinäpä se. Valitettavasti ei saa.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2015 - 22:03

Tämä vastaukseni voi tulla teille aivan liian myöhään, mutta parempi niin kuin ei miloinkaan...
Googlettamalla nettitstä tietoa kysymykseessi löysin sivuston : Lue lisää - Matkalla Maailmalla.
Siellä sanottiin että, todella kalliita lippupaketteja on useita erilaisia, alkaen yhden päivän ja yhden puiston paketista seitsemän päivän pakettiin. Puiston kohteet ja laitteet ovat käytössä rajattomasti koko päivän ajan. Lisäksi puistojen tarjontaan kuuluu tasokkaita esityksiä, paraateja ja ilotulituksia. Tästä päättelin,että aluulle pääsee myös vain katselemaan, ei tosin ostamatta lippuja joilla erilaisiin laitteisiinkiin saa mennä, mutta pääsee kuitenkin. Eihän nimittäin kukaan sitä kontrollio käyttääkö lipunpaketin ostanut laitteita, vai ei.