Oletko matkakuumeessa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2014 - 12:05

Kyllä se niin on, että kuumeesta ei pääse eroon kuin matkustamalla ja kun palaa lomalta on kiire varata jo seuraava loma, että pääsee sinne minne haluaa ja silloin kun haluaa. Kun matkustan yksin hyödynnän lisämaksuttomia hotelleja ja vuoden aikoja.

Kysyjän kommentti

maurijuhanin vastaus on vastausketjun etupäässä ja, kun luin vastauksen, niin fiilis kohosi oitis.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2014 - 07:26

Kyllä, kyllä, taitaa olla parantumaton tauti. Nyt vähän rauhallisemmassa vaiheessa, mutta pientä suunnittelua kevään reissua varten käynnistellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2014 - 16:43

Kyllähän sitä aina on ainakin pikkuisen matkakuumetta, välillä enemmän ja välillä vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2014 - 16:44

Sairastuin kyseiseen tautiin jo hyvin varhain.Oletan saaneeni sen äidinmaidosta,sillä vanhempani ovat kiertäneet maapalloa ristiin rastiin jo paljon ennen minun syntymääni ja se jatkuu heillä yhä.Kaukokaipuuni lämpöiseen on kaiketi parantumaton ja pysyvä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2014 - 16:50

Aina. Heti kun yksi reissu on takana niin alan jo haaveilla seuraavasta... Miehellä menee hermo, ei niin mielellään reissaisi mitä minä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2014 - 13:25

Ainahan sitä jonkinasteinen matkakuume on päällä. Useista yrityksistä huolimatta en ole onnistunut pääsemään siitä eroon, enkä enää taida halutakkaan, on se sen verran mukava tauti tuo matkakuume.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2014 - 13:42

En pode kuin nuhakuumetta :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2014 - 20:12

kyllä, se on minulla kroonista laatua ;)

Lähteet:
oma kokemus