Oletko koskaan voittanut arvonnassa?

Lähinnä tarkoitan kysymykselläni tällaisia esim. lehtien järjestämiä arvontoja, tai jotain lumilyhty arvontaa... Oikeastaan kaikkea muuta paitsi Veikkauksen pelejä :) Saa niistäkin toki kertoa jos tahtoo!
En ole voittanut koskaan mistään mitään, tuurini on aika huono.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2014 - 09:39

Työkaverit järjestivät joskus viinapullon arvontoja. Ne oli tarkoitus arpoa aina perjantaisin. Minä, joka en juurikaan alkoa juo, voitin sen kaksi ensimmäistä kertaa. Tämän jälkeen arvontoja ei sitten enää tullutkaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2014 - 17:06

Heh...Ekana muistuu mieleen parin vuoden takainen juttu.
Kirjotin nimen ja osoitteen paikallisessa marketissa johonkin Reissumies kilpailuun , jonka unohdin samantien.Muutaman viikon päästä kaupasta soittelivat ja kertoivat minun voittaneen katiskan sekä ison reissumiesrepun täynnä reissumiesleipää ja lakritsia.Taisi siinä olla T-paitakin.Oli ihan mieluinen palkinto ja reppu pojalla käytössä vieläkin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2014 - 18:11

Olen lähinnä ottanut radiokilpailuihin osaa ja voittanut keikkalippuja artistien keikoille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2014 - 07:27

Olen voittanut aika paljonkin, lahjakortteja ( 100 €), pari pelikonetta (XBox ja kuukausi sitten PS4-pelikoneen ja siihen pelejä), ja paljon kaikenlaista pientä voittoa on tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2014 - 22:51

Osallistun arvontoihin yleensä aika vähän, mutta jotain pientä, esim. cd-levy, on tullut voitettua.