Oletko You tuben innokas käyttäjä?

Minä suorastaan elän siellä. Löytyy ihania juttuja joita kuunnella, lisäksi laulunharrastajana saan paljon apua kappaleiden opettelussa sekä tulkinnassa, sieltä kun löytyy samalle kappaleelle usein useampi esittäjä. Löydän sieltä myös paljon sellaisia kappaleita joita ei välttämättä ole cd:llä.
Paras mitä sieltä olen löytänyt, on video jossa kuvataan kotini ohi menevällä tiellä. Kotini, jokainen mäki ja mutka tuo mieleeni lapsuusajan. Kyyneleet tulivat silmiini kun sen näin.

Avainsanat: yout ube innokas käyttäjä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2013 - 22:37

Kylläpä sieltä melkein päivittäin tulee jotain katselluksi. Esimerkiksi ohjeet monien asioiden tekemiseen ovat videoina paljon havainnollisempia, kuin sanoin kuvailtuina.

Olen myös itse laittanut Youtubeen joitakin mm. Alppireissujani kuvaavia videoita:

www.youtube.com/watch?v=w4a5VlOb4R4
www.youtube.com/watch?v=ey5oiZXDAFI
www.youtube.com/watch?v=Xn8r0ykIf3g
www.youtube.com/watch?v=DnyJm2pIsjI
www.youtube.com/watch?v=7Zo9yp6hPWo

Lisätty: 29.09.2013 - 18:47

Sirkkaliisalle vastaisin, että YouTubessa kappaleiden soittaminen automaattisesti peräkkäin ei ole kovin kätevää.
Ensin pitää luoda ns. soittolista ja lisätä haluamansa kappaleet soittolistalle.
Sitten pitää käynnistää siltä soittolistalta jokin kappale.
Sitten pitää vielä klikata oikealla ylhäällä olevaa autoplay-ikonia, (kaksi nuolta).

Helpompaa peräkkäisten kappaleiden soittaminen on Spotify ohjelmalla.
Sitä ei kuitenkaan voi käyttää suoraan netistä, vaan se pitää ensin asentaa omalle koneelle.
Se on kuitenkin ilmainen ja on tarkoitettu nimenomaan musiikin kuunteluun.

Lähteet:
www.spotify.com/fi/

Kysyjän kommentti

Kiitos, annoit arvokasta tietoa myös kysyjälle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 27.09.2013 - 07:11

en ole, ehkä kerran vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2013 - 08:43

Harvakseltaan tulee käytyä, nyt tuli katsottua nuo Leo-sedän videopätkät, hienoja olivat kuten kaikki Leo-sedän Napsuun laittamat valokuvatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2013 - 15:52

Olen You tuben kohtuukäyttäjä, eli vierailen siellä noin kerran viikossa, en sen enempää ja silloinkin useimmiten todella pikaisesti, sillä minun aikani kuluu enempi muissa kuin näissä tietokonepuuhissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2013 - 16:23

Kyllä tulee joka viikko käytyä,ei sentään päivittäin.Usein etsin jotain uutta/ vanhaa kappaletta, jonka sanoja tai tulkintaa en oikein muista.Eli musiikkipuolella You tube minulle apuna on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2013 - 22:40

Harvoin käyn, en osaa sanon suoraan, kuuntelen joskus jonkun levyn. Sanokaa minulla onko siinä sellaista systemmiä, että saa monta kpl soimaan peräjälkeen, ettei tarvi aina olla vaihtamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.09.2013 - 13:01

Hyvin hyvin harvoin käyn siellä. En ole oikein musiikki-ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2013 - 13:55

Mullakin on tili siellä. Toki seuraan sitä foorumia usein.

Lisätty: 03.10.2013 - 00:20

Varsinkin vanhoja kappaleita löytyy sieltä, jos mistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2013 - 10:28

harvoin tulee katseltua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2014 - 09:54

Käytän YouTubea nykyisin paljon, mutta näköjään eri tavalla kuin muut: Kuuntelen kyllä välillä joitain kappaleita, mutta ennenkaikkea teen itse pääasiassa valokuvista sinne videoita. Se on helppoa ja hauskaa ja saa kuvat elämään ihan uudella tavalla.
Tässä oiva tapa saada matkakuvat elämään...