Eikö artistia voisi joku nyt toimittaa jo hoitoon?Vaaraksi itselleen ja muille...

www.iltalehti.fi/viihde/2011...1_vi.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2011 - 19:03

En ymmärä tuollaisia taiteilijoita. Ovat kyllä niin omaperäisiä.Ei osaa laulaakkaan ja aina jossan mömmelöörässä.En menisi katsomaan . On parempaakin elämässä. Tuo ei ole vihdettä eikä mitää iloista elämää.Kuinka vielä ottaavatkin hänet esiintyyn. Sopii sitä miettiä. Niinkauan kun on ottajia menee kovaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 19:25

Niin kauan kuin ihmiset jaksavat lukea"roskapostilehdistä"Tukiaisen hölmöilystä ja mennä vieläpä paikan päälle ihmettelemään on tyttöparka suuressa vaarassa menetää henkensä"esiintyessään".Yritän kuvitella miltä hänen omaisistaan tuntuu...Maailma on niin sairas ja sen on tehneet kai ihmiset sairaaksi?7päivää lehti pitäisi lailla kieltää(hullumpiakin lakeja on)ja alkaa ne iltapäivälehdetkin olla samaa sontaa.Sairas nainen esiintyy sairaille katsojille...:(

Lähteet:
"Sillä maailma hukkuu p****aan,me vain luemme lehtiä..."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 19:28

Ky.video kesti latautua,ei kiinnostanut tarpeeksi mua.Voin kuvitella ilman videota,mikä ilmestys?Miksi näitä lehtiä ilmestyy?Siksi,koska niitä myydään.Miksi myydään,koska niitä ostetaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 19:33

Tää on kyllä lähinnä vale-artisti....., liekö taas joku mainoskikka, jolla yritetään lööppeihin ja sitä kautta rahastamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 20:12

Kyllä on pokkaa tällä naisella,katsoin ton videon ja kännissähän se oli tai pillereissä.Ihmettelen näitä ravintoloita ketkä ottaa Johanna Tukiaisen esiintymään.Vai viedäänkö häntä,kun pässiä narussa niin kuin Matti nykästä aikanaan?Matti Nykänen viisastui,Tukiainen ei viisastu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2011 - 22:31

Känniläisissä piisaa, niin julkkiksissa kuin tavan tallaajissakin. Hoitoon kaikki sellaiset pitäisi ohjata, mutta ketään ei voi vastoin tahtoaan sinne laittaa. Miten paljon pitää tapahtua, että nämä kännikalat ymmärtävät lopettaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 02:47

Olipa taas kerran surullista nähtävää.
Olet varmaan oikeassa, että on vaaraksi ainakin itselleen. Pahoin pelkään, että löydetään menehtyneenä jostain läävästä, eikä kovin pitkän ajan kuluessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 07:38

Reppana. Jossain vaiheessa päätyy hoitoon tai ennenaikaiseen hautaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 08:13

Vapaassa maassa on yksilön vapaus toimia. (En katsonut linkkiä.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 08:25

Onkohan kyseessä taiteilija? Joku vielä ostaa lipun nähdäkseen tuon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 11:43

On pöllöäkin pöllömpää. Ja kun siitä maksetaan vileä hänelle.
Täytys löytää täyskahjo mies, jonka kanssa pääsis vihille ja joku lehti maksaisi sen.
Mutta kuvitelkaa tuollakin lailla elää kun osaa maksattaa kaiken muilla.
Kyllä mun tuli sääliksi sitä miesparkaa, jonka kanssa se vihkastiin.
En uskalla enempää tähän laittaa hänestäkään, jos vaikka raastuvassa
tavattaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 11:54

Tuksu ja sen tempaukset...
Pakkohoitoon koko nainen ja lehdistä ym pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 14:48

Aika ressukka tuo Tukiaisen tyttö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 16:04

En katsonut linkkiä, mutta arvaan mitä siellä on taustalla. En voisi olla enempää samaa mieltä Mikael01 kanssa. Seiskalla "kuivui" vakituinen lypsylehmä Matti Nykänen ja tilalle piti taikoa toinen takaamaan tuloja. Toivottavasti Johannallekin löytyy samankaltainen tukija, joka pelasti Matin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 14:59

eipä tuo mikään aito taiteilija / artisti ole.
turhisjulkkis - ne eivät ole koskaan osanneet käyttäytyä. lehtien palstoille vaan isolla - kyllä se siitä.