Koska viimeksi olet tyhjentänyt omaa pajatsoasi.

Meillä isäntä nimittää sitä pajatsoksi, kun emäntä tyhjentää patoutumat.Tuli tyhjennettyä yhdessä kokouksessa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2011 - 04:27

Vähän aikaan ei ole ollut aihetta, mutta ei siitä kahta kuukautta kauempaa ole.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 18:23

Siitä on jokunen kuukausi vierähtänyt, onneksi ei kamalan usein tapahdu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 18:23

Kas vain onpa kiva nimitys, en ole ennen kuullut.
Kyllä minä kotona ystävälleni kiukustun joskus, mutta harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 18:30

Ei ole ollut aihetta. Sellaista tasaista "naputtavaa ääntä" kuuluvissa, kun otan kantaa EU:n tämän hetkiseen tilanteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 19:27

Paras tyhjentää pajatsoa tasaisin välein,ei tule niitä patoutumia.Olisko pari päivää sitten,kun tyhjeni tietystä syystä ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2011 - 19:53

En ole kuullutkaan tuollaista vertausta. Pajatsoni on antanut vain pieniä murusia sisältään.
Ei ole ketään joka sitä edes yrittäisi tyhjentää ja itse en tohdi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 20:47

Ei ole pajatsossa kuin roposia ja nekään ei vaadi tyhjentelyä.
Onpas vekkuli ilmaisutapa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 08:48

Eipäs tuota olekaan tyhjennetty, kun ei edes täynnä ol hiukan on juttuja pohjalla...
Ootas kun tulee täyteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 11:19

Enpäs edes muista milloin olisi pitänyt pajatsoa tyhjentää oikein kunnolla.