NYT on Nokian kirjat sekaisin,taloussanomat julkaisee erikoisnumeron!!Miten käy lippulaivan?

www.taloussanomat.fi/uk/ts_2..._html.html

Avainsanat: hälyttävät nokia uutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2011 - 17:15

Pörssiyhtiöt ovat omistajiensa hallinnassa. Suomihan ei omista Nokiaa, vaan ulkomaiset sijoittajat. Rahan laki määrää Nokiankin tulevaisuuden. Surullista, mutta totta. Mutta ehkä jotkut perustavat uuden vastaavan yrityksen Suomeen, mikä ettei?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2011 - 16:00

Olen tätä jo odottanut pikkuhiljaa tapahtuvaksi. Kaikesta näkee minne olemme menossa.
Pieni on ihmislapsi nykyisen herruuden ja talouden suhteen.
Äänestitpä eduskuntaankin panosta tai sytkäriä, ei paremmin tulta ota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 16:40

Eipä ole uutta...Meillä ei ole enää puhelimet menneet vuoden käytön jälkeen rikki, kun EI olla ostettu Nokialaisia...Köyhällä ei ole varaa ostaa huonoa : (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 17:11

Merkithän on olleet jo jonkin aikaa nähtävissä, ettei Nokialla kovin hyvin mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 20:29

Iso paha raha jyllää talousmarkkinoilla, sanottiinpa siihen juu tai jaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.07.2011 - 00:40

Persnettoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2011 - 09:10

nokia myy edelleen eniten matkapuhelimia maailmassa, toki määrä ja osuus pienenivät, mutta nyt kannattaa ostaa nokian osakkeita, hyviä puhelimia tulossa pilvin pimein ja osakekurssit nousevat kovasti, jos käy niin ettei nokia onnistu silti valtaamaan markkinoita takaisin ja kurssi laskee, niin siitä tulee niin halpa että joku ostaa koko firman ja sitten viimeistään kurssi nousee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 09:41

Nokialla ei kovin hyvin mene, mutta tämän päivän Keskisuomlaisen mukaan ei kuitenkaan mene ihan niin huonosti kuin on ennakkoon arvailtu. Lohdutus sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 22:08

Jotenkin tuntuu, että e-Flop (Elop) todellakin on viemässä Nokiaa osaksi Microsoftia.