Cadizin loman lentoliput tipahti tänään postilaatikkoon.Arvatkaapa millaiset on fiilikset?

Avainsanat: espanja cadiz loma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2011 - 20:20

Oikein mahtavia onnen ilmakuoppia lennoissa,maassa sitten tasaisempaa tahtia.
Toivon sinulle riemullista reisua ja onnellista kotiinpaluuta.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista ja matkalle menon toivotuksista :) Lähdetään miehen kanssa 28.5. ja matkakuume on kova.Laukut tärisee jo...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2011 - 19:51

kaitpa ne sormet napsuu ja jalka polkee tahtia ;-D))
ei muuta kuin menoksi ja flamengoksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 19:51

Lycka till! Mahtavat:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 20:06

Voi vain kuvitella.....takuuvarmasti mahtavat fiilarit..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 20:16

Hieno homma ja ei muuta ku menox :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 20:38

Kyllähän se pistää myhäilemään ;) Vauhdikasta ja rentoa lomaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 21:03

Ei muut ko luonnikast reissu.
Taidat olla ahkerana ihmisehä matkasi ansainnut.
Hyvää lomaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 03:22

Nautit varmasti!
Siitä ei ole epäilystäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 06:07

Varmaan sinusta tuntui samalle, kuin minusta toissa viikolla tulostettuani lentoliput netistä....yhtä kuplivan mukavaa matkan odotusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 07:13

Kiitos tiedottamisesta ja hyvää lomaa!
Minä ehdin pitkästyä ennen Aussien matkaani, kun e-tiketit oli tammikuun alusta lähtien koneellani. Nyt ei ole muita kuin autolla pyörahtelyjä Saksassa näköpiirissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 10:47

No asteikolla 1-10 varmaan 10+. Mukavaa matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 11:05

Upea olo tietenkin, matkalaukku kuntoon että ainakin tuokin on ajoissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 11:09

Taitaa olla olo kuin olisi just lentoon lähdössä! Mukavaa reissua!

Meillä myös liput odottavat, lähtö 30.5.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 11:16

Matkan odotus onkin melkein parasta matkassa. Onnea vaan! Itse kyttäilen Napsun halpoja äkkilähtöjä Hurghadaan, lähden sitten, kun ovat tarpeeksi alhaiset hinnat. Pari viikkoa ehdin vielä ennen Suomen uimakelejä viettää siellä lämpimässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2011 - 11:37

Taidat olla aikas täpinöissä??

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 21:49

Kutkuttavan mukavat varmasti. Mukavaa matkaa ja nautinnollista lomaa sitten kun lähdette.