Lisää kevään merkkejä, oletkos jo nähnyt valkovuokkoja ?

itse näin tänään kevään ensimmäiset ja muistui mieleeni yhden vanhan viisauskin ...

rajavartija.blogspot.com/201...ittui.html

Avainsanat: valkovuokko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2011 - 20:30

Nähnyt oon ja monia. Kesän rakennusaineksia ovat valkovuokot, krookukset, airopari, mökkiranta ja käpytikan naputus. Airiston ranta kutsuu "muuttolintua".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2011 - 20:34

Sinivuokot on nähyt, valkovuokot on vielä bongaamatta tänä keväänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 20:38

Leskenlehdillä kevät alkoi, sitten bongasin valtavan määrän sinivuokkoja ja eilis illan lenkillä näin myös valkovuokkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 22:13

Olen nähnyt lesken kukkia keltaisia 2 päivää takaperin, valkovuokkoa en ,mutta tänään sinivuokkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2011 - 22:53

Vain sieluni silmin, talvi ei ole vielä hellittänyt vuokkopaikastani otetta:
www.youtube.com/watch?v=JTO6VAQiJ6w

Lähteet:
you tube

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 23:10

Valkovuokkoja en ole vielä nähnyt..mutta sinivuokkojenn loistoa pihamaalla...ja muitakin kevään kukkasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 04:07

Vielä eivät ole valkovuokot näyttäytyneet, odotellaan vielä maan sulamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 09:23

Kyllä Loilonharjukin Keuruulla on vielä kukaton ja muualla minulla ei ole mahdollisuutta nytn nähdä niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 12:02

Ei ole osunut kohdalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 12:53

Kuvissa vasta. Omat pihavuokot eivät ole vielä maasta ilmestyneet. Hieman myöhemmin pääsen niitä ihailemaan näillä korkeuksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 15:58

Tänään näin Lokalahdella oikein todella iso mättään sinivuokkoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 06:42

Eipä ole vielä vastaan tullut, liekö osannut kulkea oikeaa polkua, jotta olisivat näyttäytyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 09:28

Kyllä valkovuokkoja näin edellispäivänä.