Oluessa on n. 4,6%?

Tarkoittaako se sitä, että kun olen juonut kymmenen olusta, olen nauttinut 46 %:sta juomaa sen jälkeen? =DDDD

Lisätty: 06.04.2011 - 23:19

Paljonkos minulla olisi sitten aikuisten juoman myötä, eli jumppiksen mainitseman a-olun myötä prrosentteja niillä vahvuuksilla noissaa olusissa.

Avainsanat: olut 4

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2011 - 06:27

Nämä ovat niitä laskuja, että jos teen sekoituksen vaikkapa 38% Kossusta 4cl ja 21% Lakkalikööristä 4cl niin moniko prosenttista juomaa lasissani on.?

Kysyjän kommentti

Kiitos. Arvoitukseksi siis jäi meille kummallekin tuo vahvuus, hi hii.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 22:30

Minulla on niin huono viina- ja laskupää, että pysyttelen molemmista erossa XD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 23:14

Tuo on teinikaljaa, kyllä A on olutta ja B on menyttä.

Lisätty: 07.04.2011 - 21:33

Ne kaikki 10 kaljaa oli 4,6%. Eli 3,3litraa teinikaljaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 00:56

Anteeksi, mutta tuo %-lasku menee vähän toisin, vaikka joisit 10 olutta, niin siitä on aina vain tuo surkea sama %-määrä - mitä lie ainetta.
Mutta WC-käyntejä (tuosta kuravedestä) olisi ehkä 20.
Promillet veressä on taas ihan eri asia, sen kyllä huomaa sitten aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 02:47

jos kroppas pystyy tislaamaan tuota 4,6 % kaljaa väkevämmäksi (epäilen kyllä) niin sittenhän kannattaa tisleet talteen ja kierrätykseen, varmaan kelpais ainakin rantojen miehille ...
_

Putte on kyllä oikeassa tuon prosenttilaskun kanssa, sekin on hyvä hallita jos ryypiskelemään rupeaa

___

Suomen alkoholilainsäädännön omituisia kiemuroita, alle 4,7 % juomia saa myydä muissakin kaupoissa, rajan ylittäviä vain alkossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 06:40

Ei väliä mikä on tuo prosenttiluku jos liikaa ottaa päähän ja jalkoihin menee joka tapauksessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 09:26

Ei kertaudu prossat kumottujen kolpakoiden määrän kautta! En kyllä kokeile kun en voi olutta nauttia eikä kiinnostakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 09:31

Loppuosa on vettä ja virtsaamisen tarve on kova.

Ei ne rosentit mihinkään muutu, vaikka kuinka paljon joisi ja laskisi.

Kappas keppanaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 09:57

Minä lopetin % laskemisen kokonaan 5 vuotta sitten, pelkkää vettä vain, tai muuta alkoholitonta.
Silti tasapaino heittää joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2011 - 10:08

Minä en prosentteja laske kun ölppiä otan. Voi olla paljonkin tai sitten ei.