Huomenta Napsulaiset. millaisessa ilmaa tänään teilläpäin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2011 - 09:23

Aurinkoista huomenta sinnekin. Aamulla oli -22°C, mutta lauhtuu varmaan siedettävämmälle tasolle pikku hiljaa. Odottelen vielä ja sitten aamulenkille. Täsin kyllästynyt tähän talveen. On, kuin elinkautista kärsisi...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2011 - 08:46

Huomenta sinnnekkin.Kirkas ilma aurinko alkaa häämöttää -3 asteita tuulee kovaa ja puista pöllyää lumipilviä...Yöllä tullut kunnon kerros lunta, taas lähdettävä pihalle kolan kanssa kuntoilemaan..
Päivällä luvattu uusia lumikuuroja...kyllä nyt saisi riittää lumentulo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 09:55

Huomenia, kirkas auringonpaista, viimainen tuuli ja n. -5 astetta tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 09:58

Valkoista ja kaunista kirkasta. Ei kauniimmaksi ilma tästä tulla voisi,aurinko paistaa.Lumi tuli elilen iltasella, oikein kunnolla .Peitti kauiken tumman alleensa. Kävin siivoamassa lintujen ruokinta paikkoja ja siemeniä lisäämässä. Kauniisti linnut laulaavat, kaiken laisisa ääniä jo. Mustarastaskin ison kuusen latvassa, näytti oikein taitojaan ,vihellyksillään ja lurituksillaan.Tänään mieheni lumiauralla aukaisi maaseutu tietä ja pihoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 10:10

Kirkas kaunis aurinko paistaa, soivat soinnut rastaan. No en todella tiedä mikä siellä soi.
Ulkona en vielä ole käynyt, menen vasta päivän päälle..
Bongari kertoo mustarastaan laulelevan, joten ehkä minäkään en ole harhoja kuullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 10:12

Eilen illalla alkoi lumisade mikä jatkui aamuun,nyt se on lakannut ja aurinko yrittää tulla esiin,pakkasta on - 2C.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 11:13

Kyllä tuo kevät ilmeisesti tulla jolkuttaa, mutta hieman hitaanlaisesti...
Ihan nätti on keli... liukasta vaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 11:23

Todella aurinkoista, pari astetta oli miinuksella aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 30.03.2011 - 11:32

Aurinko hellii Sipoolaisten kylmiä luita, pakkasta kuitenkin tuollaiset -4°C.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 11:58

Ilma on hyvää ja sää tälläinen;
www.raasepori.fi/ajankohtais...-juuri-nyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 12:50

Yksi kauneimmista kevätpäivistä mitä on tänä vuonna ollut. Lämmidtä pari astetta ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Tuulikin on +-nolla. Kelpaa kävelijän tallustella piikinastoin varustetuilla kengillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.03.2011 - 13:17

Aamulla kahdeksan tienoilla - 15, mutta nyt enää -0.03 varjopuolella. Tip, tip, tip kuuluu ulkona kun tippoja tulee räystäistä alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 14:06

Aamulla oli muutama aste pakkasta, nyt paistaa aurinko :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2011 - 18:15

Aurinoinen päivä on ollut. Aamulla pakkasta -15, iltapäivällä nollan tienoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2011 - 22:53

En paljoa ehtinyt havainnoimaan, kun oli muuta tekemistä. Aurinkoista nyt kuitenkin.