Kuinka usein käyt leikkauttamassa hiuksesi?

Onko palvelu mielestäsi liian kallista?

Avainsanat: hiukset hiustenleikkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2011 - 18:56

erran kuussa vaikkei enää paljoa karvoja löydykkään (mut on niin maar mukava likka),

siinä se on parinkympin luokkaa kertamaksu, mutta vanhana vakkarina saan aina silloin tällöin (milloin mistäkin syystä) ilmatteeks ....

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2011 - 18:06

Tyttäreni leikkaa latvat noin 3-4 kertaa vuodessa, minulla on siis loivat pitkät hiukset.. joten ei ole mitään msllia jonka vuoksi pitäisi alvariinsa kampaajalla käydä!

Lisätty: 17.03.2011 - 18:07

Mielestäni kampaamo palvelut todella kalliita, kiitän siksi onneani että on pitkät hiukset!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 18:18

noin 3-4 kk väkein lyhennytän, minulla on lyhyt paksu tukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 18:43

Keväällä ja syksyllä.Mitähän se viimeksi maksoi 15e. mieheltäni 8e.Ei kamalan kallista on hyvä leikkaaja.Olen ollut häneen hyvin tyytyväinen .Kesäksi uimakuntoon ,talveksi hiihto kuntoon kun tulee pipo päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 20:07

2-3 kuukauden välein on lyhyttä tukkaa siistittävä ja mulla on aika hyvä hiusten kasvu. Jaa, mitähän se maksaa...20 egen paikkeilla yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 20:09

Nykyään käyn leikkauttamassa hiukset 5-6 viikon välein..Hinta on ihan kohtuullinen 18 euroa..
Lyhkäset hiukset,kun ovat..pysyy malli hyvänä..
Otsahiukset..päältä pätkityt..ja niskahiuket vähän pidemmät..tyyli on tämä mitä en vaihda..
Itse olen värin aina laittanut..mutta nyt kiehtoo asia,kun niin ihanan harmaita ilmestyy kutreihin..raaskinko enään niitä värjätä..

Lisätty: 17.03.2011 - 20:17

Nyt vasta kun kävin hiukset leikkauttamassa..oli pakko kerätä muisto hiuksista..miten ihanan harmaita hiuksia löytyi,oli melkein kun olisi raitoja laitettu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 20:51

Viimeeksi olen käynyt kampaajalla marraskuussa ja ensikuussa menen vasta seuraavaksi.Olen tarkoituksella pitänyt pitkän paussin ja antanut hiusteni vain olla ja rehottaa.En pidä kampaamo palveluja hirveän hintavina,jos saa sellaisen tukan,kun haluaa,aina ei ole käynyt onnellisesti huonojakin kokemuksia on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 21:10

Vuodessa käyntejä tulee 3-4 ja maksaa kamalasti,mutta on sen väärttiä,jos mun karvapehkon saa hetkeksi malliinsa,muuten Rölli-luukki on jokapäiväinen ilmiö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 21:48

Tasapitkän tukan kanssa oli 2 kk, nyt tällä lyhyellä "Rihanna" letillä max. 5 viikkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 23:01

Tuttavani pätkäisi pitkät hiukseni ja on luvannut hoitaa jälkityönkin tarvittaessa, kohta joutuu töihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 08:07

Ehkä parin kuukauden välein.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 18.03.2011 - 08:29

Käyn vuodessa noin 5-6 kertaa, eli aina silloin kun tukka tulee silmille. Leikkaus maksaa 22e ja ajan saa kätevästi netistä. Paljoa enempää en leikkauksesta suostuisi maksamaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 08:36

Silloin kun kotiväki kysyy: "Menetkö parturiin vai ostetaanko kitara"?

Minulle maksaa 17 € kerralta. Minusta kohtuullinen korvaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 10:11

Säästän pitkän pennin, eli ison euron leikkaamalla itse tukkani. Viimeksikin otin vain tupon hiuksia niskasta käteeni ja pätkäisin poikki. Se oli siinä. Väriäkin laitoin ihan itse, eikä tulos ole huono.
Ei kampaajana itselleen toimiminen ole mikään ihmejuttu. Kaikki kunnia koulutetuille kampaajille, mutta eiväthän he olleet koskaan niitä luokkansa priimuksia, tai jotenkin kaikkein taiteellisimpia. En ollut minäkään, mutta hyvin olen pärjännyt tukkani kanssa tähän ikään asti. Ja olen muuten oppinut tämän omatoimihiustenhoidon äidiltäni, joka vieläkin leikkaa hiuksensa itse. On kohta 94-vuotias.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 13:31

Kerran kuukaudessa, ensi perjantaina on seuraava. En tiedä onko kallista, se palvelu on itselleni tuiki tarpeellista. Nyt väli on 5 viikkoa, koska hiukseni leikattiin hieman lyhyemmäksi . Hinta oli kait 40,00 e ,sisältää vain siis leikkauksen , ei pesua. Hyvä lopputulos on tärkein, usein ei leikkaus edes onnistu ja hintakin on korkeampi kuin tuo 40e. Hiukseni ovat erittäin luonnonkiharat joten kaikki eivät edes osaa niitä leikata.
Nykyinen kampaajani harrastaa akvarellimaalausta joten hänellä on silmää ja sen huomaa lopputuloksessa. Muuten kampaajat eivät ole yleensä mitänä "ruudinkeksijöitä".....eikä ehkä tarvikaan, eihän se tiedettä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:32

Leikkautin vähän aikaa sitten lyhyet hiukset, joten parin kuukauden välein on käytävä kampaajalla. Ennen pärjäsi huomattavasti pidemmällä aikavälillä.