Onko lemmikkinne lahjat jo valmiina?

Mulla on nuo ostettu loput tänään. On herkkuja, koiralla pehmo lelu, huivi panta ja heijastin hihna.
Kissalla leluja ja herkkunappeja.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2010 - 20:06

Kyllä on paketti lemmikille valmiina...voi olla paljon mahdollista,että nauttii viimeistä joulua..

Kysyjän kommentti

Toivon sydämmestäni vielä teille yhteisiä jouluja!
Hyvää Joulun Toivotusta Kaikille Napsulaisille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.12.2010 - 18:42

Voi itku, kun ei ole lemmikkiä tällä hetkellä. Vilman haudalla kävin tänään suremassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.12.2010 - 19:33

Lemmikkini on mennyt lemmikkien joulupöytään tuonne yläkertaan jossa luultavasti saa pienen paketin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 19:53

Jos koiria ja kisssoja terkoitatte tai muita hnegittäviä eläimiä, niin ei ole niitä.
On vain hengetön "niisku"nalle, jonka kanssa seurustelenja se on kuulemma nyt taasen
jollain hengettömien lemmikkien ruokavaliolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 15:45

Kynttilän vien jälleen haudalle, siinä missä muillekin tähtitarhoihin lähteneille.Silloin kun vielä olivat täällä meidän riemunamme, niin tottakai heillekin oli paketit.Nyt on kauniit muistot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 17:48

Annan jouluna vähän herkullisempia aterioita, saa meillä riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 21:22

Ei lemmikkieläintä mille lahjoja ostaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 15:26

Kun ei ole lemmikkieläimiä niin ei sitten tarvetta ostaa lahjojakaan.