Miten kaulaliinan saa ripustettua seinälle?

Lisätty: 18.10.2010 - 15:24

surkeita vastauksia -.- vähän tarkentakaa

Avainsanat: huivi kaulaliina seinä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2010 - 12:49

Koukkuun, tankoon, nauloilla, nastoilla.....mut meillä päin pidetään kyllä kaulassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2010 - 13:15

ihan miten vain haluu. koukku, tanko, naula, henkari, nuppi, tahmeena heitto riittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 14:01

Itse laitan kaulaliinan vain kaulaan, seinällä se ei lämmitä eikä kaunista asua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 16:55

Totta kait kaulaa lämittämään, täytyyhän noista äänijänteistäkin huolta pitää, että jaksaa sitten huutaa, jos aihetta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 17:12

Kaulaliinatai useampi kaulaliina sen voi ripustaa ikkunaverhoksi.Siinähän se on seinällä komeilemassa jos kaulaa ei tarvitse lämmittää.Erinvärisiä vielä, niin johan komeet verhot.Sitten toinen mahdollisuus ryijyksi nupinauloilla seinälle kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 18:34

Käytä sellaista tarranauhaa, missä on liimapintatartunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 20:52

Hirttäytymällä siihen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 21:57

Mielellään laittaisin seinälle sellaisia isoja renkaita, halkasijaltaan jotain 25 cm ja niihin voi laittaa montakin kaulahuivia riippumaan taitettuna. Vähän samalla tavalla kun pyyheliinarenkaita on jossain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 23:01

Jos vastaukset ovat mielestäsi surkeita, niin olisiko kysymyksen asettelussa parantamisen varaa. Miksi haluat kaulaliinan seinälle? Oletan, että on esim. lätkän fanituote, jonka haluat prameilemaan seinällesi, niin ompele takaosaan nauhakuja, johon pujotat langan ja pingotat seinälle naputtamiesi naulojen väliin. Tai voithan taiteellisen huolettomasti ripustaa pyöreään pyyhetelineeseen. Vain mielikuvitus on kattona. Ei kuin kokeilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 01:39

Minulla se kulkee päivittäin kaulassa. Laitat sen sinne seinälle niinkuin sen sieltä otitkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 15:31

Miksi ihmeessä se pitäisi seinälle ripustaa?! Minulla kaulaliina on joko kaulassa tai sitten takin päällä hengarissa, kun en sitä käytä. Muuten säilytän kaulaliinoja siististi viikattuina eteisen lipastossa. Yhden ulkomailta ostamani erityisen kauniin kaulahuivin ripustin mökin huussin ikkunaan verhoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 20:37

Ilmeisesti kysyjä tietää vastauksen koska ei ole tyytyväinen vastauksiimme.
Silti ehdotan: laitetaan seinälle ripustin johon ripustetaan kaulaliina riipuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 21:59

kuudentuuman naulalla kahden metrin korkeuteen ....

____________________

surkea kysymys, oikein sellaista anonyymi tasoa