Muistaako joku musiikkivideon mtv:llä joskus vuodelta '99 (muistaakseni Martin: I bilen) jossa mies istuu auton takapenkillä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2010 - 21:46

Minä muistelisin - että se oli Pet Shop Boys yhtyeen joku biisi, siinä auton takapenkillä oli joku vanhempi "pöhkö" mies joka matalalla äänellä lausui jotain.

Tarkoititko tätä: Pet Shop Boys - Always on My Mind - se oli kova biisi hetken ajan
Musavideo: www.youtube.com/watch?v=YrzA...re=related
Täältä lisätietoa: www.petshopboys.co.uk/
Wikpediasta:
Vuoden 1987 lopulla yhtye kuvasi myös ohjaaja Jack Bondin kanssa elokuvan It Couldn’t Happen Here, joka oli inspiroitu Actually-albumin pohjalta. Tämä jossain määrin surrealistinen ja outonakin pidetty elokuva pääsi teatterilevitykseen Isossa-Britanniassa vuonna 1988, mutta sai ristiriitaisen vastaanoton.[16] "Always On My Mind" -musiikkivideo on koostettu elokuvan materiaalista. Elokuvassa on myös joitakin Pleasen kappaleita.[17]
fi.wikipedia.org/wiki/Pet_Shop_Boys

Onkohan sama suomeksi Audi-Mies (Pet Shop Boys Cover)
www.youtube.com/watch?v=clFtF8EpAsc

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.03.2010 - 20:42

Kyllä nyt kysyt liian kaukaista asiaa. En pysty millään noilla vihjeillä muistamaan, tuskin muutenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 20:55

En tiedä muuta kuin Tony Martinin, mutta tuskin on hänestä kyse. Ricky Martini on sitten toinen vaihtoehto, muita marttiineita en muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 20:58

Ei ole täälläkään muistissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 21:00

Olisi myös Martin Solveig.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2010 - 21:20

Ei aavistustakaan, olen niin vähän nähnyt musiikkivideoita, että omistan yhden kappaleen.
Ja sekin on suomalainen.