Mikä on mielestäsi Juice Leskisen paras kappale?

Itse pidän ehkä kaikkein eniten Kaksoiselämästä. Kappale on mielestäni todella hyvä ja aikoinaan sen sanat osuivat ja upposivat täyvillä.

Avainsanat: juicen paras biisi ikinä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2010 - 14:14

Niit on niin paljon, Musta aurinko nousee, Jyrki boy, Marilyn, Daisarit, mut sit jotenkin tää yks natsaa mulle Juankoski here I come:)
www.youtube.com/watch?v=w1Qs...re=related

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2010 - 12:29

Viidestoista yö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 12:29

Juicella on niin paljon hyviä, että nistä parasta on suorastaan mahdotonta valita.
Miekin pidän tuosta kaksoiselämää kappaleesta ( upposi aikoinaan minnunkii )
Että en nyt samaa valitse kuin sie, niin sanon, että : viidestoista yö

Lisätty: 21.02.2010 - 12:30

Ja bongari ehti ennen minuu, joten : syksyn sävel

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 13:35

En pysty sanomaan parasta sillä niitä on niin paljon, tilanteen mukaan. Omistan Juicen tuotantoa melko paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.02.2010 - 13:37

Kaksoiselämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 14:04

Eilen illalla tuli lauleltua kahta lemppariani elikä syksyn sävel ja viidestoista yö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 14:32

Juicella on paljon hyviä kipaleita esim: saimaata näkyvissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 18:00

En ole kuunellu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2010 - 16:30

itse pidän juicesta kovasti, joten lempikappaleeni on musta aurinko nuosee, ja monia muita hänen tuotantoaan.kuoli kyllä liian varhain.