Harrastatko demantiahiihtoa elikkä sauvakävelyä?

www.hiihtoliitto.fi/maastohi...uvakavely/

Avainsanat: kävely sauvakävely ulkoilu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 21:24

Kävelen ilman sauvoja, vai unohdinko ne jonnekin ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2009 - 21:21

kerran olen sauvat lahjaksi saanut, yhtään kertaa en ole niitä vielä perässäni vedellyt (niinkuin useimmat näyttävät tekevän), katsotaan nyt jos vielä joskus unohdan nykyisen vakaamukseni koko homman tarpeettomuudesta ... (kyllä mulla paikat liikkuu vielä ilman tahtipuikkojakin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:26

Keväällä harrastin ahkerasti.Kesän aikana olen kävelly ilman sauvoja.Täytynee ottaa taas lenkille huomenna mukaan ne eteisen nurkasta.On tehokkaampaa niiden kanssa kävely!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:27

Kyllä välillä on sauvat mukana lenkillä. On se tehokkaampaa sauvojen kanssa. Kädet heiluu paremmin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:28

Olen joskus välillä harrastanut ,mutta nykyään on jäänyt vähemmälle.On kuulemma hyvä liikunta muoto.Tehokkaampi on kuin tavallinen kävely. Hyvää se tekee jos vaan saa irti itsestään ja l'htee niillä lenkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 21:46

ai missähän nekin nyt ovat ... hmmm..... en tiedä misä ovatkaan sauvani, jot en ole kävellyt, mutta eipäs tuotakaan koskaan tiedä...jos nekin vielä tuolta vajasta putkahtaa esiin..ja sitten vois kokeilla.. jos... kus..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 22:03

Ilman sauvoja menen lujaa. Kerran kokeillut sauvojen kanssa ja olkapäät tuli niin kipeiksi, että sauvoja en halua enää vastuksiksi. Katsotaan sitten siinä vaiheessa, kun alkaa jo muutenkin tukea tarvitsemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 22:12

Vedin aikoinaan pari kurssia mutta en harrasta sitä itse.
Taitolaji, 90% ei sitä ikävä kyllä hallitse vaan raahaa sauvoja perässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.07.2009 - 22:52

Sauvat on hankkimatta. Taidan kävellä jatkossakin ilman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:11

enpä harrasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:25

Sitä saakin aina jatkuvasti itseltään kävellessään kysellä, että mihin ne sauvat taas jäivätkään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2009 - 23:38

Dementoin muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.07.2009 - 00:12

En, osaa kävellä ihan ilman sauvoja :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 00:44

Varsinkin lumenttomana aikana suksi ei luista. Kyllä se on tehokasta ja monipuolista liikuntaa juttukaverin kanssa useinkin pururatoja tai metsäpolkuja. Lähellä hyvät maastot siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 01:05

silloin tällöin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 07:42

Sauvat on kellarissa pölyyntymässä, minulla on vissiin tosi paha dementia kun sauvatkin unohdan ja kävelyn myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 08:37

Hyvä kysymys,olen suunnitellut sauvojen hankkimista,mut vieläkin on hankkimatta,se on sitä nahjusmaisuutta minulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 08:50

Hah..hah.haha.. "Dementiahiihto" - enpä ole mokomaa nimitystä ennen kuullutkaan.
En harrasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 09:00

Miten se dementiaan liittyy???????????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 11:57

juu silloin tällöin, harvemmin. yleensä lenkkeilen koiran kanssa joten en voi sauvoja ottaa mukaan kun ei se vaan toimi.
(edellisille muutamalle vastaajalle: Dementiahiihtoa, hiihto ilman suksia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 09:07

Tuolla ne terassilla pölyyntyvät. Harvemmin käyn, mutta sitten kun uskaltaudun otan ne kyllä matkaani.