Mikä viikonpäivä on paras ?

Avainsanat: viikonpäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 19:20

En osaa sanoa mikä olisi paras päivä viikosta. Aamulla sen jo heti tietää millainen päivä tulee. Vapaapäivät kun ovat ihan sekaisin viikolla, niin sunnuntaikaan ei tunnu sunnuntailta eikä lauantai lauantailta, kun saunomme joka ilta. Paras päivä voi silti olla työpäivä, ei sen tarvitse olla vapaapäivä. Jos työt on menny hyvin ja asiakkaillani ei suurempia murheita ja on hyvä olla, niin se kyllä tarttuu sitten minuunkin ja tuo voimaa ja hyvää mieltä.

Kysyjän kommentti

Oikeassa olet, paraspv voi olla työpäiväkin. Sehän on vähän niinkin minkälaisen siitä päivästä itse tekee, toki kanssa ihmiset pystyy siihen paljon vaikuttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2009 - 14:47

Kaikki viikonpäivät ovat yhtä hyviä; itsestä riippuu millaiseksi päiväsi teet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 14:53

Se päivä mikä sattuu vapaapäiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 14:56

Useimmiten se on perjantai.
Niin se vain menee, että vaikka itsellä olisi vapaata, niin se todellinen vapaus koittaa vasta perjantaina klo. 16 jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2009 - 15:05

Maanantai ei mittään, tiistai ei mittään, keskiviikko torstai ei mittään, perjantai ei mittään lauantai ei mittään. Mikäs sitten en muista. No ilmeisesti sitten sunnuntai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.06.2009 - 15:11

Töissä ollessa pidin aina perjantaita parhaana, kun alkoi viikonloppuloma. Ja nyt työttömänä kautena se on edelleenkin perjantai. Jotenkin taisin jäädä jumiin siihen perjantai-ajatukseen. Nythän pitäisi olla kaikki päivät yhtä hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 15:51

Sanonta on että torstai on toivoa täynnä. Mutta kyllä minä sanoisin toista että se olis minullakin Perjantai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 16:10

ehkä lauantai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 16:15

en osaa sanoa.. riippuu mitä tapahtumia on viikolla. Se on se jolloin on hyvä päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 16:25

keskiviikko, perjantai tai lauantai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 17:33

Kaikki on samanlaisia itselleni, mutta sellainen aurinkoinen ja rauhallinen päivä.
Voi olla ihan mikä tahansa viikonpäivistä, toivottavasti mahdollisimman moni....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.06.2009 - 18:26

lauantai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 19:09

Perjantai ehkä.. tai sitten sunnuntai kun saa vain olla. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 20:03

kaikki ne hyviä, paras se jota parasta aikaa elän ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 20:04

Näin lomalla jokainen on ihan yhtä hyvä.. mutta kun vielä oli koulua niin mulla oli yleensä torstait hyviä päiviä, toisin kuin tiistait, jotka olivat aina painajaista.
Viikonloput ei yleensä mulla oo sen ihmeellisempiä kuin arkipäivätkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 20:53

Maanantai on paras päivä, vilkkaan viikonlopun jälkeen kaikki on taas rauhallista, mies töissä,eikä puhelimet soi...aah, maanantairauha !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2009 - 21:18

Perjantai. Se on viikonlopun alku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.06.2009 - 22:10

Perjantai, sanoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 02:08

Torstai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 04:10

Jokapäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 10:47

Kyllä se on lauantai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2009 - 21:28

lauantai se on varmasti ykkönen..se on lähes aina se ainut kokonainen vapaa viikossa..sunnuntai hyvä kakkonen