Onko lähistölläsi toria, jossa voit tehdä ostoksia ja ihailla toripöytiä ? Oletko tori-ihminen ?

Avainsanat: tori

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 14:38

Lähin tori on kotoani noin 500 metrin päässä. Töölön tori on aika viihtyisä, tulee vain käytyä aika harvoin vaikka nyt se´on avoinna klo 17.00 saakka näin kesäaikaan.

Lisätty: 22.06.2009 - 08:51

Hurjatta, olet asunut aika lähellä paikkaa jossa meidän kotimme on nykyään.

Kysyjän kommentti

Töölön tori on minun lapsuuteni tori. Asuin 17-vuotiaaksi Mechelininkadulla, loppupäässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2009 - 11:58

joka päivä käyn jollain torilla,,lähellä on satoja toreja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:04

tuolla turkkuses käyn torilla muutamia kertoja kesässä, siellä on myöskin kirppis myyjiä ja aivan ihanaa pehmistä myydään ratikasta, sekä munkkikahvit päivä lopuksi kruunaa tuon ihanan toripäivän...olen tori-ihminen henkeen ja vereen, vielä kun siellä asuimme, kuljin päivittäin torin poikki , sitä jo töissä odotti, et pääsis taas torille käpytteleen..ja tuttuja moikkaan, kun aina johonki törmäs, joten työmatka venyi usein tunteja, kun istuimme kavilla torilla ja maailmaa siinä sivussa paransimme...nykyisin kun tuota matkaa sinne tulee 35 km niin lähdemme oikein toripäivää viettämään, milloin treffaan ystäviäni tai mieheni kanssa vaan sinne käpytteleen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:04

Toreja ja pieniä kojuja löytyy, mutta harvemmin niillä tulee asioitua. En ole tori ihminen ja en jaksa tapella puolta tuntia banaanien hinnasta ja aloittaa samaa sitten perunoiden kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.06.2009 - 12:12

Tori on noin viiden kilsan päässä, joten harvoin tulee mentyä. Ehkä kerran kesässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:20

Tori on tossa n.20km päässä, että en kovin usein siellä käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:25

En ole tori-ihminen, mutta käyn torilla silloin tällöin, varsinkin kun järjestävät isoja toritapahtumia eli tulee tori täyteen myyjiä. Joskus on kiva vain huastella myyjien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:32

Jyväskylän torilla käyn silloin tällöin kaffeella ja myöhemmin kesällä sitten mansikoita ostamassa. Tykkään käydä toreilla ja jokaisella Kuopion reissulla ilman muuta torille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:35

n. 5. miin kävelymatkan päässä, josta saa tuoretta kotimaista ruokaa kukkoa ym. ja kopille voi pistäytyä kahville sekä tavata tuttuja. Kauppahalli on myös torin yhteydessä ja pikku kesätapahtumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:37

on tori, vaatimaton tosin ja en ole tori ihminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:41

Käyn päivittäin Hakaniemen torilla eli olen tori-ihminen,matkoillakin viihdyn toreilla ja turuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 12:58

On. En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.06.2009 - 13:03

Kaupungissa on mutta en käy. En kestä tungosta ja tönimistä. Mutta torikahvilan pöydästä mielelläni seuraan torilla häärääviä ihmisiä. Entisessä paikassa kävin aina kesäaamuisin torilla kahvilla ennenkuin menin nurkantakana olevalle työpaikalleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.06.2009 - 13:26

Juup onhan tuolla tuo Tori.
Harvemmin tosin käyn siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 17:33

onhan meillä tori, joskus ostetaan mansikoita ja herneitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 18:49

lähin alle 3 km, kaks seuraavaa alle 5 km, Hakaniemi ja Kauppatori n. 7 km , eli onhan noita ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 23:20

Tori on aika liki,mutta ihan liian harvoin tulee käytyä samoin kuin kauppahallissa.Lähinnä vain kesäisin tulee silloin tällöin käytyä ostoksilla :)