Onnistuin saamaan erik.hintaiset lennot Berliiniin,tuttu ja kiva kohde,mutta tietääkö joku vakikohteiden lisäksi muuta?Tiedän jo

että en saa kumppania esim.pimeään ravintolaan
www.unsicht-bar-berlin.de/un..._idea.html
itte olisin utelias,tarpeeksi,mutta jos tulee mieleen jollekin vastaavanlaista kokemusta,Berliinistä

Lisätty: 16.04.2009 - 15:22

Kiitos Donna ym.,Kudam ja KADeWen shampanjabaari ja herkku on koluttu,kaupunki täynnä upeita museoita,kneipeissakin istuttu paikallisten berlinerien kanssa,Alexanderplatzin kulmalla syöty maailman parasta currywurstia ja braten kartoffeln ym.ym.
Njoo,enpäs tiedä mitä ajoin takaa,mutta kerron kun keksin...

Avainsanat: erikoiskokemukset berliini

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 11:11

Käy nyt ainakin KaDeWe:ssä, Euroopan suurimmassa tavaratalossa, hämmästelemässä. Nimenomaan ruokaosasto on uskomaton. Miten voikin olla esim. sellainen määrä pastoja: kaikenkokoisia, monenvärisiä, -muotoisia. Kokonainen osasto pelkkää pastaa! Samoin on muiden tuotteiden laita. vaikkei mitään ostaisikaan, niin siellä kannattaa käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2009 - 12:48

Eläintarhassa mene mukavasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 12:59

Kaikkea sitä kanssa ei näe! Täytyy lisätä "Käy joskus"-listalle.
Itse olen etsinyt nuorempana menomestoja puhelinluettelosta. Ainakin vanhan vallan aikana löytyi kansanpaikkoja jossa ei ollut ainuttakaan turistia.
Taksikuskit tietävät kaikenlaista, kunhan osaa kysellä oikein. Paikalliset ovat yleensäkin paremmin perillä kuin tavalliset matkaajat. Netistä en yhtäkkiä löytänyt kovin erilaista vaikka laitoin mitä kummallisempia hakusanoja.
Kudamilla pelkästään riittää baareja joka lähtöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 15:15

Niinpä, ei muuta kuin oikein hauskaa Berliinin keikalle!
Kyllä siellä on paljonkin mukavaa katseltavaa, joten viikko vierähtää ettei huomaakkaan!
Itse en ole Berliinissä ollut kuin ohi ajanut mutta Hampuria on tullut vuosia sitten kierreltyä muutama päivä ja aika loppui kesken, olisi vieläkin halunnut katsella ja kierrellä paikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 10:50

Viikon reissu on niin lyhyt,että pystyt näkemään vain pienen osan.Kyllä menoja riittää joka päivälle ja elämyksiä.