Mikä on sinusta vastenmielisin työ kotisiivouksessa?Mie inhoon pölyjenpyyhkimistä,mut sekin homma on tehtävä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 17:24

Ahtaat tilat kaiken kaikkiaan - toivottavasti kevät tuo siihenkin muutoksen.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 17:21

sama täällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 17:29

Minä en pidä imuroimisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 18:36

Vessan pesu on välillä vähän ikävää, mutta vielä ikävämpää jos sitä ei pesis : ( ja : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 19:02

Mie inhoon kaikkee siivousta tällä hetkellä ja jos oisin rikas niin palkkaisin ulkopuolisen siivoojan.
Mut pitää siistiä töissä ja kotona, ei auta, köyhyys ei oo ilo kellekkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 19:15

Siivoaminen on kivaa, mutta kotitöistä hirveintä puuhaa on vaatteiden silittäminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 19:20

YLIKAIKEN inhoon imuroimista...mutta pölyjen pyyhkimisestä näkyy heti työn jälki, niin sen teen vähän mieluisasti..hampaat irvessä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 19:52

Se kaikki "raivaaminen", mikä edeltää varsinaista siivoamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:24

ikkunoiden pesu. yök

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 21:42

Kaikki siivoaminen on inhottavaa. Sain siitä lapsena tarpeeksi kotona, ja päätin että omassa kodissani teen vaan sen mikä on pakko. Enkä moisella asialla itseäni stressaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:08

Ikkunanpesu. Vaikka kuinka pesen ja kirkkaaksi luulen, lopetettuani erotan raitoja, himmeitä kohtia tai tahroja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:14

tiskaus. ja se ei edistä muuta siivousta, koska tykkään siivota mielelläni jos tiskipöytä on puhdas. mutta se tiskaus :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:43

Ikkunoiden pesu taitaa olla ällöttävintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 02:05

Siivoaminen on fantastista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:52

Silittäminen.Siivoaminen sujuu, se tavanomainen viikkosiivous, sen tekee siivooja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 12:37

ikkunan pesu!!!! sitä ei vaan saa koskaan aikaiseksi kunnolla tehtyä ja sittenkin pitää aina ittesä pakottaa siihen.